Saturday, May 15, 2010

La..la..la...la...la...

Tengah sibuk menyiapkan keje..rasa mengantuk pulak..pastu terus on broadband..mata ni tiba2 segar bugar..erm, nakal mata nie..ni mesti setan td tgh pakaikan celak tebal..kalau hal yg berfaedah, mengantuk memanjang..kalau tenet, terbeliak mata ke pagi pn tak pe ye cik nora..patutla mak bising kat ko..kahkahkah.

Aku on leave khamis dgn semalam, kira-kiranya 4 hari la aku cuti..erm, duk umah, jadi bibik penatla pulak. Tapi cuti kamis tu tak syiok sebab h/p aku ni tak henti2 berbunyi..hal opis..erm, tension tul dibuatnya..kenapala tiba2 tak balance?? tak terjawab aku soklan tu.. emak dah suh tutup handphone tu, tapi aku tak sampai hatila pulak biarkan jenjen terkontang kanting ( masih berhati perut cik nora ni). Aku pn cuba gak pikir jawapan2 kepada persoalan tak balance tu, walaupn aku takde info ape2 kat tgn, berkerutu gakla kepala aku ni memikir dr mana dtgnye amount2 yg tak balance tuh.

Semalam hari kedua cuti pagi tuh igt nak g cr vakum dgn abah, tapi tiba2 terasa malas la pulak..so ckp kat abah, pas sembahyang jumaat la kita g..lagipn abah br pas basuh kete (jahatnye aku, takpernah basuh pn kete aku tuh..tak pnh tonyoh pn kete tu..semuanya abah yang buat ). Abah selalu ckp tak pela nora kete kamu tu abah tolong jagakan..tak payah risau2..ngeh3x..mulianya hati pok ya..ni yg syg pok ya byk. Tapi ptg tuh hujan la pulak..tak jadi pergi..duk umah..mengelamun lagi..hish

Hari Khamis dpt tgk final Adamaya..hua..suspen je, igtkan adam merajuk tak nak terima maya lg...At last maya dengan adam jugak...before tu ada terbaca kata adam mati..tak best la ending kalo adam mati..hero mana leh tumbang..ni nak g tgk lagi citer adamaya kat tv3 online..nak cover mana yang termiss...cr mood nk smbung keje..jom kita tgk ADAMAYA!!!!


No comments:

Post a Comment