Saturday, March 14, 2009

AKHIRNYA..SEMUA DAH SETTLE

Minggu ni adalah minggu yang sangat memenatkan..For the whole week, each day, aku takda kat umah.Banyak benda nak kena settel and happens diz week. Finally segala-galanya dah selesai dan menunggu hari je untuk dilaksanakan..29 hb Mac 2009. Start to countdown..3..2..1

Isnin
Sempena cuti maulidurasul, aku mengambil kesempatan untuk bershopping.Mencari pakaian untuk majlis konvo.Akhirnya jumpa gak selepas byk tempat yang telah dijelajahi.Fuh..abis duit simpanan aku.Takpe la konvo pnya pasal..huhuhu

Selasa
Aku ada interview di salah sebuah syarikat swasta di shah alam.Interview jam 3.00 ptg..huh.lama betul tggu, 1 jam setengah br kena interview.Ada ke patut diaorg tak igt suh aku dtg hari selasa..Sengal tul!!!

Rabu
Aku ada interview lagi.Kali ini di sebuah pasaraya terkemuka.Huh..berdebar gler.Sampai salah cawangan pasaraya aku g..Mizunderstanding..hahahaha.Takpe la akhirnya smpi gak aku kat tmpt dituju.Berjalan dengan lancar. More relax and heppy compare yg semalam.

Khamis
Hari ini yang klimaks segala hari sebab aku singgah bnyk tmpt.Semuanya semata2 nak uruskan hal konvo. Bayar itu dan bayar ini..Huhu.Dari satu bank ke bank yang len.Banyak sgtla nak kena bayar..Aku ni duit dah la nak kering..Huhuhu..sedeynya. Aku g bank lama sangat, sampai si kecik Auni Iman 'ooo..ook' dalam pampers..hehehehe.Kesian dia letih tggu cik wa smpi terbuang masa tdo. Sorry Iman..:-)

Jumaat
Malam ada kenduri tahlil arwah wan kat umah angah.Siapkan semua kerja, tolong mak wat kuih sikit-sikit.Aku sampai umah lagi 10 minit kul 12.00..kul 11.50 la mlm la..Ngantuk sangat.Tapi ngantuk2 pn ada masa lagi aku mengupdate blog ni before tdo.

:: Apapun yang berlaku minggu ni..Kredit kat kak ipar aku and si kecik auni iman sebab jadi driver dan peneman cik wa. Suka la Auni Iman tu dapat pergi jalan2 ngn umi ek.Thanks kak ipar ku::

No comments:

Post a Comment