Friday, December 31, 2010

Welcome 2011..Bye Bye 2010


Salam semua...tahun baru is coming in a few minutes. Rasa macam tak percaya je kan, tapi itulah kitaran alam. Masa sentiasa bergerak tanpa menunggu kita. Apa yang best 2010 bg saya? Pastinya memiliki kereta sendiri adalah pencapaian paling besar dalam hidup saya. Alhamdulillah saya dapat apa yang saya nak tahun ini.

So 2011, macam-macam plan dah ada dalam kepala otak ni. Insyallah ada rezeki, saya ingin capai semuanya. Antaranya saya plan nak wat master. Skrg tgh proses mensurvey lagi uni mana. Yela nak sambung belajar ni melibatkan masa dan wang so, kena manage balik masa dan cek bajet. If everything is ok, then tercapaila impianku di 2011. Personally pulak, saya nak jadi lebih baik kepada agama saya, islam yang dicintai..lebih baik kepada pekerjaan saya..lebih baik kepada kehidupan saya, famili saya, kawan-kawan saya, dan kesihatan saya,Pendek kata..panjang pun kata, lebih baik serba serbi la. Biar cita-cita dan impian besar, walaupun kadang-kadang susah nak tunaikan sebab its beyond our expectation kan.. Sekurang-kurangnye kita hidup ni ada matlamat. Bukannye hidup semata-mata.

Before ends ni nak selit sikit al kisah bolasepak negara. Satu malaysia dah dilanda tsunami bolasepak sekarang ni. Tsufahmi..Tsusafee..Memang superb la..Dah lama tak histeria tgk bola macam ni.Dulu sebelum masuk matriks saya sangat die heart dengan football ni, Liga tempatan and EPL. I know everything abaout the game, player..boleh dikatakan kalau tanya saya pasal mana-mana pemain, saya leh jawab dengan cemerlangnyer...so fanatic. Sampaikan buat folio pjk pasal bolasepak. Girls lain buat pasal bola jaring, bola baring, ala game2 perempuan ni. Tapi saya nak lain dr lain, saya wat football. Siap wat notes sendiri pasal football rules tanpa refer any books. So taksub...saya perempuan gila bola satu ketika dahulu. Tapi pas sambung belajar dah terus hilang minat sebab susah nak dapat source and follow up updates pasal football ni. Untuk skuad harimau malaya, tahniah!! terima kasih sebab anda kami cuti hari ni..yeyeyeye :-)

Happy new year 2011!! and best of luck for your future undertakings!!!!

Justify Full

No comments:

Post a Comment