Saturday, January 7, 2012

Nak buat apa yer hari ini??

Good Morning..Alhamdulillah masih bernafas di muka bumi ini.

Pagi-pagi ini buka laptop hadap blog. Tahun ini nak jadi blogger tegar...citt..macam la saya rajin sangat kan. Tapi takpe at least ada misi..jadi ke tak itu belakang kira..kikiki. :-)

Okay.. minggu ni rasa nak duduk umah jer. Sebab last week sabtu ahad kuar. Banyak keje-keje umah yang terbengkalai. Tapi semalam member kol ajak hang out together-gether. So cmner tu?? Postpone lagi niat nak bertapa sambil berexercise kat umah.hehehe..

Tapi pagi-pagi ini buka laptop tetiba teringat azam tahun lepas yang dah tertangguh sampai ke tahun ini. Apa dia tuh? Huahuahua..Godeh Laptop.. Benda senang je pun tapi disebabkan kemalasan yang melanda, leh pulak bawa sampai ke 2012. Apa dahhh cik Azah oi..Malas punya olang.. :p

So sebelum menunggu dijemput kawan-kawan terchenta, nak kemas kini isi kandungan dalam laptop ni. Banyak betol sarang-sarang kat dalam laptop ni yang ntah pe pe ntah, rajin pulak aku menyimpannya. Pastu gambar berdouble-double, bertriple triple..tula masa remove dari kamera, bantai masuk folder memana. Kan dah beranak pinak dalam laptop tu.

Maka dengan itu, pepagi ni nak isytihar *eh tol ke eja yer??..pelik tengok..ermm * Azam tahun ini nak manage file-file dalam laptop dengan cara paling berhemah dan paling sopan. Full stop.

Okay jom kita godeh laptop kita..buang pe yang tak perlu dan simpan apa yang penting-penting ajer.. Let's go!!..Selamat menghadap komputer !!


No comments:

Post a Comment