Sunday, April 25, 2010

LOVE SHOPPING!!!

Hari ini aku pergi temankan adik aku shopping kat JJ. Tapi entah macamana bukan dia yang beli barang, aku ni ha yang pokai..sakan sangat shopping. Nasib baik hari ni JJ tak ramai org, mungkin sebab tak gaji lagi kot. Aku tak suka shopping kalau ramai orang, rimas jadinya. Lagi satu time sale, aduish, rasa sesak nafas jer. Aku lebih suka beli time lengang, nak buat choice pun senang. Kalau ramai-ramai nanti takde saiz la, tak de yang cantik la, apa la..Dengan murah hatinya aku leburkan duit aku kat barang-barang ni..


- dulu aku tak suka pakai kasut jenis-jenis cmni, tapi skung dh jatuh cinta dgn kasut mcm ni sebab selesa pakai dan tak sakit kaki kalau banyak jalan..selesa sangat-sangat -

-new handbag..tak expect nak beli, tapi bila hati sudah suka, bedal je la -


- bekalan hingga hujung nyawa..botol air baru khas buat supplement baru. cik da sibuk cari botol air dia, aku pn sama gak..gatai tgn ni akhirnya beli..tapi aku suka dengan design dia, ringkas and cute -

I do love shopping...and once get that chance, pergh balun tak ingat..takpe yang penting puas and at least berbaloi-baloi...dah penat bekerja, when the time comes, trust me shopping can be a good therapy for relaxing mind and soul.:-)


No comments:

Post a Comment